Lengvai suprantama kalba

Paskutinio atnaujinimo data – 2026-05-22
Screenshot_1

Šiaulių „Dermės“ mokykla

DERMĖS MOKYKLOS INFORMACIJA LENGVAI SUPRANTAMA KALBA_html_127193902c5d0bd7

Šiaulių „Dermės“ mokykloje mokosi mokiniai.

Mokiniai yra vaikai, kurie lanko mokyklą.

Toliau šiame tekste Šiaulių „Dermės“ mokyklą vadinsime mokykla.

DERMĖS MOKYKLOS INFORMACIJA LENGVAI SUPRANTAMA KALBA_html_ca44d2f2afebc8ea

Mokiniai mokykloje mokosi:

  • skaičiuoti,

  • rašyti,

  • aiškiai kalbėti,

  • kalbėti angliškai,

  • piešti,

  • dainuoti,

  • šokti,

  • sportuoti.

DERMĖS MOKYKLOS INFORMACIJA LENGVAI SUPRANTAMA KALBA_html_5a06c1a26ab98fd0
DERMĖS MOKYKLOS INFORMACIJA LENGVAI SUPRANTAMA KALBA_html_b3514ae546aec9d8

Mokykloje dirba:

  • mokytojai,

  • specialieji pedagogai,

Jie padeda mokiniams, kuriems sunkiau mokytis.

  • socialinis pedagogas,

Jis padeda mokiniams, kurie turi problemų.

Jis padės, jeigu mokiniai, pavyzdžiui:

  • bėga iš pamokų,

  • mušasi su kitais mokiniais,

  • sunkiai bendrauja su kitais mokiniais.

  • logopedai,

Jie padeda mokiniams, kuriems sunkiau kalbėti,

  • psichologai,

Jie padeda mokiniams, kai mokiniai blogai jaučiasi.

Pavyzdžiui, jiems yra labai liūdna arba jie yra labai pikti,

  • mokinio padėjėjai,

Jie padeda mokiniams mokytis.

Pavyzdžiui, pamokos metu padeda mokiniui

spręsti užduotis,

  • kiti darbuotojai.

DERMĖS MOKYKLOS INFORMACIJA LENGVAI SUPRANTAMA KALBA_html_bc89da83e4398f44
  • Mokykloje mokosi:

    • P klasės mokiniai.

    P klasė yra parengiamoji klasė.

    • 1 klasės mokiniai,

    • 2 klasės mokiniai,

    • 3 klasės mokiniai,

    • 4 klasės mokiniai,

    • 5 klasės mokiniai,

    • 6 klasės mokiniai,

    • 7 klasės mokiniai,

    • 8 klasės mokiniai,

    • 9 klasės mokiniai,

    • 10 klasės mokiniai.

DERMĖS MOKYKLOS INFORMACIJA LENGVAI SUPRANTAMA KALBA_html_99783b526b68514e

Norite apie mokyklą sužinoti daugiau?

Spauskite mėlyną nuorodą apačioje

https://www.dermesm.lt/

Jums atsidarys interneto puslapis.

Čia apie mokyklą sužinosite daugiau.

DERMĖS MOKYKLOS INFORMACIJA LENGVAI SUPRANTAMA KALBA_html_fa12c076c58d5162
DERMĖS MOKYKLOS INFORMACIJA LENGVAI SUPRANTAMA KALBA_html_a714c6e229fbc17a

Interneto puslapyje svarbi informacija yra:

  • Parašyta lengvai suprantama kalba.

Jeigu norite skaityti lengvai suprantama kalba, spauskite skaitančio žmogaus ženklą. 

Skaitančio žmogaus ženklą rasite  interneto puslapio viršuje.

  • Parodyta gestų kalba.

Gestų kalba yra ženklų kalba.
Kai žmogus kalba gestų kalba, jis:

  • judina rankas,

  • judina kitas kūno dalis.

Jeigu norite pamatyti informaciją gestų kalba, spauskite rankų ženklą.

Rankų ženklas yra interneto puslapio viršuje.

DERMĖS MOKYKLOS INFORMACIJA LENGVAI SUPRANTAMA KALBA_html_66e684bc5e3e8d9a
DERMĖS MOKYKLOS INFORMACIJA LENGVAI SUPRANTAMA KALBA_html_de5d12beb304a53a

Mokyklos darbuotojai dirba:

  • pirmadienį nuo 8 valandos iki

16 valandos 30 minučių,

  • antradienį nuo 8 valandos

iki 16 valandos 30 minučių,

  • trečiadienį nuo 8 valandos iki

16 valandos 30 minučių,

  • ketvirtadienį nuo 8 iki

16 valandos 30 minučių,

  • penktadienį nuo 8 valandos

iki 16 valandos 30 minučių.

City map with label home pin

Mokyklos adresas yra

Vytauto gatvė 235, Šiauliai

DERMĖS MOKYKLOS INFORMACIJA LENGVAI SUPRANTAMA KALBA_html_86bf89477a6718af

Turite klausimų?

  • Skambinkite mokyklai telefono numeriu +37041526827.

  • Parašykite mokyklai elektroninį laišką.

Mokyklos elektroninis paštas yra dermes.mokykla@gmail.com.

Tekstą lengvai suprantama kalba rengė Rūta Lanauskienė.

Tekstą lengvai suprantama kalba redagavo Miglė Baltrūnaitė.

Tekstą lengvai suprantama kalba vertino Ernesta Protasova.

Teksto vertinimą koordinavo Daiva Ivanauskaitė.

Iliustracijų šaltiniai:

DERMĖS MOKYKLOS INFORMACIJA LENGVAI SUPRANTAMA KALBA_html_fa12c076c58d5162

© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.

Daugiau informacijos rasite čia:

https://www.inclusion-europe.eu/easy-to-read/…

Polapių sąrašas