Pb klasės mokiniai atliko eksperimentą su sniegu:išsiaiškinti kaip keičiasi vandens būsenos, ką galime rasti po sniegu.
Mokiniai turėjo dvi dėžes su sniegu. Jiems reikėjo semiant sniegą ieškoti paslėptų daiktų: augalų liekanų, sėklų, kriauklių, žaislinių dinozaurų, indelio su laišku, sagų, juvelyrinių dirbinių, sustingusių musių, popieriaus, plastiko.
Vaikai sniegą sėmė į atskirą dėžę, rastus daiktus nuvalydavo teptukais ir dėjo į atskirus indus. Rastus daiktus apžiūrėjome, išsiaiškinome kam jie skirti, kokie tai daiktai. Rastus užšalusius dinozaurus tirpinome kambario temperatūroje ir laukėme net 3 val, kol jie nutirps. Rastas indas su laišku –„Aš jus myliu. Veiklos metu buvo aiškinamasi kokių daiktų galime rasti sniege, vandenyje, žemėje. Kaip ieškomi ir randami tokie daiktai? Kokios profesijos žmonės vykdo tyrimus? Kur ir kaip saugomi vertingi radiniai? Kodėl radiniai yra svarbūs mokslui ir žmonėms?
Vandenyje, sniege galima rasti įvairų daiktų, sušalę daiktai gerai išlaiko savo išvaizdą ir savybes, dalis jų būna nebegyvi, galime sužinoti kaip atrodė prieš daugelį metų , radiniai praturtina mūsų istoriją ir supažindina su praeitimi. Tačiau rastas plastikas nesuyra ir tampa ilgalaikėmis šiukšlėmis, kurios teršia mūsų žemę. Tirpsmo vandenyje, sniege ar lede randame daug smulkių mikroorganizmų ir atliekų likučių.
Veiklą organizavo mokytoja R. Ledauskienė