Tema: ,, STEM nuo sėklytės iki daržovytės “
Tikslas. Skatinti stebėti, tyrinėti, eksperimentuoti, sužinoti, kas išauga pasėjus sėklą, stebėti augalo augimą.
Uždaviniai:
• Susipažinti su įvairiomis sėklomis, jų įvairove.
• Ugdyti kalbinius gebėjimus, plėsti vaikų žodyną žodžiais: sėkla, šaknis, daigas, vaisius; drėgmė,šiluma, dirvožemis;
• Tobulinti skaičiavimo įgūdžius, matuoti augalo aukštį, stebėti pro ,,lupą“;
Vaikai įsitikino, kad iš sėklos išauga daigelis. Stebėdami dygimo procesą, sužinojo, kad dygimui ir augimui būtini: vanduo, šiluma, saulė, žemė. Sėklas galima ne tik sėti, bet ir jas skaičiuoti, tyrinėti, lyginti. Veiklos metu lavėjo vaikų pojūčiai, smulkioji motorika,mąstymo įgūdžiai. Kurdami darbelį iš įvairių sėklų, vaikai tobulino kūrybiškumo kompetenciją.
Ikimokyklinio ugdymo mokytoja Rasa Arlauskienė